דרושים בטמבור

נציגי תלונות/שירות לקוחות 

תיאור תפקיד:
מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה (לקוחות פרטיים, לקוחות מסחריים, אדריכלים, מתכננים, קבלנים ועוד) לגבי מגוון מוצרי החברה בנושא תלונות.
בקיאות במוצרי החברה (השתתפות בהדרכות מקצועיות), תמיכה באנשי המכירות.

כפיפות:
מנהלת מוקד

דרישות התפקיד:
בגרות מלאה - חובה!
רקע ו/או השכלה בתחום העיצוב (עיצוב פנים, עיצוב סביבתי ועוד) - יתרון משמעותי!
יכולת להוות סמכות מקצועית
יכולת למידה גבוהה – צריך להגיע לשליטה מלאה במוצרי החברה - יש הכשרה מקצועית לתפקיד, נכונות ללמידה.
יכולת טיפול בהתנגדויות ובלקוחות קשים
אנגלית ברמה טובה

כישורים נדרשים:
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
שליטה טובה בתוכנות מחשב
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
רמה אישית גבוהה

ניסיון:
ניסיון בתפקידי שירות

הערות:
זמינות מיידית, ימים א'-ה', משרה מלאה, העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר, מגורים נתניה והסביבה

שליחת קו"ח למייל Jobs_hr@tambour.co.il

נציג/ה שירות לקוחות למוקד המומחים בבית טמבור – מול קניון איילון

תיאור התפקיד: 
ייעוץ מקצועי טלפוני ובכתב למגוון לקוחות החברה בתחום הצבע והבניה – במוקד קטן ואינטימי של 4 נציגים + ר"צ. (לא דומה למוקדי השירות הגדולים של חברות התקשורת). 
התמקצעות עד לרמה של סמכות מקצועית לגבי מגוון מוצרי החברה. 
טיפול בתלונות לקוחות 
תמיכה באנשי מכירות, קשר עבודה שוטף ויומיומי עם גורמים פנימיים בחברה. 
השתתפות בהדרכות מקצועיות.
ביצוע עבודות בק-אופיס לפי הצורך.

דרישות: 
ניסיון בתפקידי שירות/קשרי לקוחות - חובה!
השכלה תיכונית - בגרות מלאה
רקע ו/או והשכלה נוספת בתחום העיצוב (עיצוב פנים, עיצוב סביבתי, ייעוץ בגוונים ועוד) והבניין- יתרון
יכולת התבטאות והתנסחות בכתב ובעל פה ברמה גבוהה. ?ידיעת שפות נוספות – יתרון.
שליטה מלאה במערכות ממוחשבות ויכולת ללמוד מערכות חדשות.
יחסי אנוש מעולים ומכוונות לשירות.
יכולת עבודה בצוות.
יכולת עמידה בלחצים ושחיקה.
ימים א’-ה’ בין השעות 08:00-17:00

שליחת קו"ח למייל Jobs_hr@tambour.co.il

מנהל/ת חשבונות החלפה לחל"ד – עם אופצייה!

תיאור תפקיד:
הנהלת חשבונות בתחום בנקים וספקים-
ניסיון בהתאמות בנקים – חלק גדול בתפקיד: קליטת קובץ ממוחשב וביצוע התאמות שוטפות
עבודה מול ספקים – קליטת חשבוניות, בירורים כולל תחום רכב  
דיווחים לרשויות –דוח ניכויים, דוח מע"מ מקוון PCN 874, ביטוח לאומי, מקדמות מס הכנסה
עבודה מול גורמים שונים בארגון כגון גזבר, חשב ועוד
התאמות כרטסות

דרישות התפקיד:
הנה"ח סוג 2/3
עבודה בסביבה ממוחשבת  - אקסל, סאפ – יתרון. 
אחריות, דייקנות, יסודיות
ראש גדול, תשומת לב לפרטים
זמינות – מידיית, העבודה בבניין אינטרגאמא, כפר נטר. ימים ראשון-חמישי, 08:00-17:00.

שליחת קו"ח למייל Jobs_hr@tambour.co.il

יועץ צבע ב"רוזנפלד" פ"ת

תיאור תפקיד:
מכירה ויעוץ ללקוחות הנכנסים לחנות, סידור יום-יומי של מדפים וקבלת סחורה. 
עבודה במשמרות, ימים א'-ה' 08:00-15:30/16:00 או 15:30-22:00, ימי שישי 08:00-14:00, כולל מוצ"ש פעם בחודש. 

דרישות התפקיד:
ניסיון במכירות מול לקוחות סופיים – חובה
ידע בצבע – יתרון. בנוסף תינתן הכשרה
בריאות תקינה – העבודה דורשת סידור סחורה והרמת משקלים עד 20 ליטר

כישורים נדרשים:
שירותיות
יכולת מכירה
אמינות
חריצות
יציבות (לא מתאים לסטו')

הערות:
מגורים בפ"ת והסביבה. 
זמינות מיידית
אפשרויות לקידום בהמשך. 

שליחת קו"ח למייל Jobs_hr@tambour.co.il

איש/ת תמיכת סיסטם ותקשורת 

תיאור התפקיד:
תמיכה במשתמשי קצה
תחזוקה שוטפת ותפעול רשת תקשורת גדולה בסביבת Linux & MICROSOFT,
טיפול בנושאי טלפוניה ושו"ב (שליטה ובקרה), ובפרויקטים בתחומים שונים של מיחשוב וטלפוניה
טיפול שוטף בציודי קצה חומרה / תוכנה (תחנות עבודה, מדפסות, מסופונים, סלולארים חכמים וכדומה). עבודה מול ספקים ונותני שירות

דרישות התפקיד:
ניסיון של 4 שנים ומעלה ברשתות תקשורת LAN/WAN, תקשורת נתונים ופרוטוקולי תקשורת - חובה!
ניסיון מוכח בעבודה בארגונים גדולים מעל 200 משתמשים- חובה!
ניסיון מוכח במתן שירות 
ניסיון בניהול Active Directory & Policies
ניסיון בטכנולוגיה וציודי תקשורת של HP
ניסיון בתחזוקה וטיפול בטלפוניה, בעיקר IP בסביבת ASTERISK
ניסיון במערכות שו"ב
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות 
ניידות- חובה! 
יחסי אנוש טובים, שירותיות !! ויכולת עבודה בצוות
**העבודה בעכו**אתר אסקר

שליחת קו"ח למייל Jobs_hr@tambour.co.il