קוד אתי

דגשים ערכיים בסיסיים: יושר הגינות ואמון
 

  • ניהול עסקי החברה ביושר, בהגינות ובאופן אתי, תוך מתן כבוד לצד השני. 
  • שמירה על כל החוקים, ההסכמים וכללי ההתנהגות העסקית, לרבות הגבלים עסקיים,
  • מניעת הטרדה מינית, חוק הגנת הפרטיות ועוד.
  • נחישות להשגת היעדים תוך שמירה על הגינות בכל הפעולות.
  • אספקת מוצרים אמינים באיכות מעולה.
  • עמידה בהתחייבויות כלפי עובדים, לקוחות וספקים.        
  • עבודת צוות והתנהגות בכבוד לזולת.
  • נאמנות לחברה כמקום עבודה.
  • שמירה על איכות השירות ונאמנות ללקוחות החברה.
  • חדשנות מתמדת המוסיפה ערך לחברה.
  • מקצוענות, רווחיות ושירותיות הם ראשי החץ של ערכי החברה כלפי עובדים, לקוחות, ספקים, ומחזיקי העניין בחברה.

שיווק, מכירות ולקוחות
 

  • הלקוח הוא הנכס העיקרי של החברה ויש להתייחס אליו בכבוד ובהגינות.
  • הקפדה על הגינות כבוד ויושר בכל מגע עם לקוח ובכל פרסום לציבור.
  • מחויבות לאמת בפרסום.
  • קידום שימוש בטוח ואחראי במוצרי החברה.
  • הקפדה על אמינות המידע, המחירים וההתחייבויות המועברים ללקוח.
  • הקפדה על קיום כל האישורים הדרושים לחתימה על הצעת מחיר או חוזה.
  • שמירת סודיות לפי דרישות הלקוח והחברה.
  • שירות לקוח טוב, מקצועי, זמין, אמין ואדיב – מפתח להצלחה.
  • אנו פועלים רק באמצעים כשרים ולא נוקטים בשיטות לא הוגנות או לא כשרות לשם קידום מוצרינו.

ספקים ומתחרים
 

  • רכישת מוצרים ושירותים (כולל מחברות בת) הינה על בסיס תכונות המוצר וביצועיו, נתוניו, איכות, שירות ומחיר.
  • הקפדה על התנהגות הולמת וייצוג נאות של החברה בעת פגישות עסקיות.
  • הקפדה על ניהול תהליכי סיקור, אישור, הסמכה והערכה של ספקים.
  • במכרזים בין ספקים יש לנהוג בהגינות וליידעם מראש לגבי כללים מיוחדים.
  • יש להקפיד על מערכת יחסים הוגנת ומכובדת עם ספקים או מתחרים.
  • יש להימנע מלשוחח עם מתחרים בנושאים עסקיים, הכל בהתאם לכללי ההגבלים העסקיים.

איכות
 

  • האחריות לאיכות מוצרי החברה ושירותיה הינה על כל עובד/מנהל בתחומו.
  • מערכת שירות איכותית ללקוחות החברה.
  • הקפדה שפעילות החברה וספקיה בתחומים השונים, לרבות ההתוויה על המוצרים, היא על פי החוקים והתקנים הרלוונטיים.